Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej renomowanej firmy, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Supervisor / Koordynator Hostess
Nr ref.: S/K - H
Miejsce pracy: Warszawa i okolice
Zadania:
Osoba na tym stanowisku, na terenie objętym jej nadzorem, odpowiada za skuteczną implementację wszelkich aktywności oraz za efektywne koordynowanie pracy zespołu zewnętrznych ambasadorek, realizujących działania z zakresu niepublicznej promocji i wspierania sprzedaży wyrobów tytoniowych firmy.
Realizuje codziennie konkretne zadania do wykonania zgodnie z briefem cyklowym. Zarządza swoim czasem, wszystkimi procesami oraz stale monitoruje zgodność osiąganych wyników z wyznaczonymi wskaźnikami KPI.
• Koordynowanie pracy zespołu ambasadorek/-ów (ustalanie grafików, delegowanie zadań, kontrola pracy) realizujących działania z zakresu niepublicznej promocji i wspierania, sprzedaży wyrobów tytoniowych Klienta,
• Zapewnienie pełnego składu osobowego ambasadorek/-ów do pracy na eventach i akcjach sezonowych, np. akcja zima i akcja lato,
• Weryfikacja, utrzymywanie i budowanie bazy hostess,
• Dostarczanie (logistyka) materiałów marketingowych do punktów sprzedaży,
• Weryfikacja bazy punktów sprzedaży na powierzonym terenie - TT/KA i Horeca,
• Rozwój powierzonej bazy punktów o nowe punkty sprzedaży,
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z detalistami oraz menadżerami lokali Horeca, współpracującymi z Klientem,
• Dokumentacja pracy ambasadorek/-ów w postaci zdjęć i przesyłanie ich do menedżera,
• Prowadzenie ewidencji pracy ambasadorek/-ów wg. uzgodnionego formatu ,
• Sporządzanie grafików pracy dla ambasadorek/-ów,
• Coaching i kontrola pracy ambasadorek/-ów w terenie,
• Odpowiedzialność za powierzony przez JTI sprzęt elektroniczny (laptop, telefon, aparat cyfrowy, tablet),
• Dbanie o wizerunek firmy.
Nasze wymagania:
• Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu,
• Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku (mile widziane doświadczenie w dziale HoReCa i/ lub Marketingu, doświadczenie w promocjach konsumenckich i/ lub eventach),
• Doświadczenia w pracy w grupach projektowych,
• Dobra znajomość języka angielskiego,
• Co najmniej dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point),
• Dyspozycyjność do pracy w systemie wtorek – sobota,
• Doskonała organizacja pracy,
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
• Umiejętność zarządzania czasem,
• Umiejętność zarządzania zespołem,
• Samodzielność i kreatywność,
• Prawo jazdy kategorii B (praktyczna umiejętność),
• Zorientowanie na wyniki i cele – postawa pro-biznesowa i pro-Klient,
• Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników.
Oferujemy:
• Umowę o pracę tymczasową – zatrudnienie bezpośrednio przez Adecco Poland i oddelegowanie do Klienta na okres 18 miesięcy z realną możliwością przedłużenia na stałe,
• Pracę pełną wyzwań i możliwości w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w dynamicznej branży,
• Niezbędne narzędzia do pracy – laptop, telefon, samochód służbowy,
• Ciekawą pracę w młodym, ambitnym zespole, w międzynarodowym koncernie z będącym liderem w swojej branży,
• Prywatna opieka medyczna,
• Możliwość realnego awansu wewnątrz struktur firmy.
Oferta dotyczy pracy stałej
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.