Znajdź hostessy

na promocje, targi, eventy

Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » Oferta pracy - Regionalny Koordynator Aktywacji Konsumenckich
 

Regionalny Koordynator Aktywacji Konsumenckich

Wrocław - Dolnośląskie

Klient serwisu strefa-hostess.pl
2016-08-12 15:11

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży tytoniowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:


Regionalny Koordynator Aktywacji Konsumenckich
Nr ref.: KS


Miejsce pracy:
• Polska Zachodnia ( woj. łódzkie, opolskie, dolnośląskie, wielkopolskie, lubuskie)

Zakres obowiązków:
• Aktywny udział w rozwoju aktywności konsumenckich w powierzonym rejonie,
• Wdrażanie i realizacja strategii marketingowej,
• Motywowanie i wspieranie podległego zespołu,
• Nadzór nad realizacją wyznaczonych celów,
• Rekrutacja i szkolenie kandydatów na Supervisorów podległych zespołów,
• Kontrola parametrów marketingowych według obowiązujących kryteriów.

Nasze wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie,
• Doświadczenia w branży FMCG,
• Gotowość do pracy w systemie wtorek-sobota
• Doświadczenie w zarządzaniu grupą osób,
• Prawa jazdy B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu),
• Rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
• Przedsiębiorczość i dobrej organizacja pracy,
• Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku: kierownik rejonu sprzedaży lub podobnym,
• Doświadczenie na stanowiskach związanych z aktywacją konsumencką w dziale sprzedaży i/lub marketingu,
• Komunikatywności i zaangażowania,
• Mobilności,
• Umiejętności planowania,
• Dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu Open Office oraz MS Office

Oferujemy:
• Zatrudnienie przez Adecco Consulting w oparciu o umowę o pracę kodeksową i oddelegowanie do Klienta,
• Pracę pełną wyzwań i możliwości w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w dynamicznej branży,
• Niezbędne narzędzia do pracy – laptop, telefon, samochód służbowy,
• Pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna, karta sportowa, Adecco+ Club, szkolenie wdrożeniowe oraz szkolenia cykliczne.

Oferta dotyczy pracy stałej.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.).
Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.
Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

Oferta pracy jest nieaktywna lub nieaktualna!