Obsługa klientaObowiązki:KT Marketing Sp. z o.o. praca w call center niemieckojęzycznym w dziale sprzedaży. Obowiązki:- wykonywanie zleceń m. in. dla Lekker Energie, Oppenheimer AGoraz Skywin, bardzo dobre wyniki sprzedaży,- udział w fazach testowych nowych projektów,- tłumaczenie ustne, - szkolenie nowych pracownikówkelnerka i barmankaObowiązki:Praca w charkaterze kelnerki i barmanki Niemcy- Berlin. Moje obowiązki na tym stanowisku: - obsługa klienta - zaopatrzenie - udzielanie informacji na temat składu potraw i sposobów ich przyrządzania- przyjmowanie zamówień od klientów oraz wydawanie zleceń dla kuchni i bufetu- pobieranie potraw i napojów z kuchni lub bufetu- sprzątanie ze stołów przy zachowaniu odpowiedniej kolejności i warunków higienicznych- sporządzanie rachunków, inkasowanie należności, rozliczanie się z pobranych potraw i napojów oraz dziennego utargu- dbanie o porządek w sali konsumenckiej
Musisz być zalogowany aby dodawać oceny.
Użytkownik nie posiada jeszcze aktywnych referencji ani ocen. Bądź pierwszy!
Użytkownik nie posiada jeszcze aktywnych referencji ani ocen. Bądź pierwszy!