Nie pamiętasz hasła?
STRONA GŁÓWNA » Oferta pracy - Rekrutacja na stanowisko osobistej Asystentki (Back Office Manager)
 

Rekrutacja na stanowisko osobistej Asystentki (Back Office Manager)

Kraków - Małopolskie

Klient serwisu strefa-hostess.pl
2025-04-30 14:04

General Manager technologicznej spółki zajmującej się projektami zaawansowanej automatyki przemysłowej poszukuje Kandydatki na stanowisko Asystentki (Back Office Manager).

Oferowane:
- formalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, kontraktu lub umowy zlecenia,
- stałe wynagrodzenie płatne w oparciu o zawartą umowę (w przypadku umowy na pełny wymiar czasu od 15.000 PLN brutto),
- możliwość elastycznych godzin pracy (niekoniecznie w pełnym wymiarze etatu),
- praca hybrydowa (stacjonarna na terenie Krakowa + praca zdalna w ustalonym harmonogramie),
- kilkudniowe podróże służbowe/delegacje na terenie UE, Ameryki Północnej oraz Japonii,
- dostęp do samochodu służbowego.

Oczekiwane:
- łatwość nawiązywania i budowaniu kontaktów interpersonalnych,
- zaangażowanie i dyspozycyjność,
- lojalność i gotowości do zawarcia umowy o poufności,
- dobra prezencja, miła aparycja oraz bardzo wysoka kultura osobista,
- biegłość w obsłudze komputera,
- sumienność i dokładność realizacji powierzonych obowiązków,
- umiejętność racjonalnej oceny sytuacji i podejmowania decyzji.

Specyfika i zakres pracy ma charakter samodzielnego stanowiska. Oczekujemy oraz gwarantujemy pełną dyskrecję popartą stosownymi zapisami umownymi z uwagi charakter oferty. Stan cywilny Kandydatki nie ma znaczenia.

Informacje o procesie rekrutacji i szczegółowe wymagania udzielane są na indywidualne zapytania.
Zastrzegam prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia Kandydatek.

Oferta pracy jest nieaktywna lub nieaktualna!